Wednesday, 17 August 2011

macam-macam hal ler


Assalamualaikum

tadi Cik Kasut temankan adik Cik Kasut p anto barang kat kawan dia. so dah anta barang nun jauh d sana adik Cik Kasut ajak ler makan. dah kata dekat ngan laut naklah layan seafood. walaupun Cik Kasut nie bukanlah pengemar seafood..bukan alah ke pape tapi kureng skit. tapi dah mak buyong nak makan kerang bakar so ikut jelahkan lagipun bukan Cik Kasut yang bayo...hahahah 2 pentingkan.. so dah pusing-pusing dah jumpa sekali pandang macam nak tutup dah...tengok kedai sebelah pun macam nak kemas-kemas...so kitaorang pun cari ler tempat len...nak d jadikan cita masa nak cari kedai makan len kitaorang nampak ler berderet van ngan pajero...ha ha ha ... Cik Kasut dah hagak dah nie mesti nak ambush nie...almaklum kat situkan ada hotel murah.yelah korang sambil menikmati keindahan laut dan keindahan !@$%#@ ...dapat ler 2 in 1...terbaek punyer pala otak...so masak ler sapa yang kena tangkap nie...tazkirah ler..tapi nak ngata orang nie takut ler jugak coz kang kena batang idung yang mancung nie tak ke naya...malu dow..

dah abis makan semua nak ler balik umah.on the way balik singgah jap dekat uptown diaorang nie nak cuci-cuci mata lak...ok fine mata pun tak ngantuk g... padan ler Cik Kasut tengah bercuti so leh ar joli katak...(katak suka joli yek???) ko nak batai tido kul brapa ka bangun sama terbabas ka tak sapa kesah...

masa nak paking keta lak ada pulak cita len...paking keta sebelah pokok..Cik Kasut pandang ler pokok tu ish cam ada orang tapi cam tak berani nak kaleh...takut ler jugakkan kang tepandang bende len satu haru jugak. bila pandang betoi-betoi...aloi....kembit ler mata Cik Kasut..hahahah y? ada lak mamat mana tah leh dengan terbaeknyer kencing kat situ...choiiiiii dasar tak malu toi...dia dah teperasan Cik Kasut terkalih kot dia trus dia blah....pengotor punyer orang...ko kencing pas tu p blah...aloi dah ler tak basuh.dengan tak besalah lagi memomong jer jalan.kawan dia siap leh tunggu g tu..ish ish kencing besepah-sepah...korang tau tak...yang nie Cik Kasut penah tebaca (kalau silap Cik Kasut mintak maaf yek) tiap kali syaitan tedengar azan depa tu akan berlari dan badan depa tu akan luka benanah akibat dari suara azan tu tadi...(yang benanah tu Cik Kasut saja tambah yek...)so untuk pulihkan luka tu tadi si syaitan aka the devil  tu akan abik air kencing orang yang berdiri untuk ubatkan luka-luka depa tu....so laki tadi tu dah jadi doktok untuk si devil tu...hahahaha sangat baik bro tadi tu kan...

so my fren ingat jagalah kesihatan ....jangan suka kencing bersepah-sepah....ingat sama dunia nie buka kita jer yang ada...ada jugak mahluk lain yang tumpang d muka bumi tuhan. hormatilah mereka sama...kita tak kacau depa insyaAllah depa pun tak kacau kita....lagi satu tidolah d rumah anda kerana rumah ku syurga ku....hahahaha...


2 comments:

  1. awatla pengotor sgt lelaki tu.
    kncing sepah2..
    yuckss..

    ReplyDelete

Sila tinggalkan kesan kasut selipar anda d sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...